Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Divided Selves από τους Έλληνες Inner Fear

Καλά, δε μπορώ να βάλω το όνομά μας κανονικά, υπάρχουν οι γερμανοί που προφανώς θα με τιτιτιτ αν το κάνω, οπότε στο σωλήνα άβαλα καλού κακού το 1990's μπροστά ελπίζοντας να μην έχω προβλήματα.

Τέλος πάντων.

1992 το έτος, τρίο οι Ίννερ Φίαρ πια, ο μπασίστας ο Γιαννάκης είχε πάει για άλλα και ηχογραφήσαμε το κομμάτι σε ένα σκυλέ στούντιο. Ελπίζω ο Δημήτρης αργότερα να μου θυμίσει περισσότερα καθώς τότε ήμουν αφοσιωμένος στη μουσική μου για να θυμάμαι λεπτομέρειες τέτοιου τύπου.

Καλά, μπορεί να φταίει και το ποτό.

Παρόλαυτά, μπήκαμε και το αποτέλεσμα ήταν αυτό.


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νίκο !
    Εύγε για την προσπάθεια !
    Πολύ προχώ για τα δικά μου κλασσικά Ρόκ γούστα.
    Πού χάθηκες βρε ψυχή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είμαι Σάββα, εσύ πως είσαι τώρα, γιατί αφού έμαθα ότι σακατεύτηκες, άρχισα να μπαίνω πάλι στο μάιμπάικ να βλέπω πως πας. Αφού είδα ότι επανήλθες ξανασταμάτησα.

    Πάντως, χαίρομαι που είσαι ευγενικός και ονομάζεις τη κατολίσθηση αυτή "προχώ".

    Τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή