Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Dexter Morgan

Τι κόλλημα είναι αυτό! Πως καταφέρανε και έφτιαξαν τέτοια σειρά; Ποια αρρωστημένα μυαλά με έκαναν να αγωνιώ για τη σωτηρία του ψυχοπαθούς σειριακού δολοφόνου;

Αν δεν ξέρετε γιατί μιλάω, αν δεν έχετε προχωρήσει πέρα από τη 3η σαιζόν, σταματήστε να διαβάζετε τώρα.
Είδα λοιπόν το τελευταίο επεισόδιο της 4ης σαιζόν. Και εκεί που όλα πηγαίνανε εντελώς φυσιολογικά, ο Ντέξτερ σκότωσε τον Τριάδα και όλα ήταν καλά, σοκ. Τη Ρίτα ρε, τη Ρίτα; Τον άνθρωπο τον έκανε να αισθάνεται ότι είναι, έστω και με έναν αρρωστημένο τρόπο, φυσιολογικός;
Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, εκτός που δεν με έπιανε ο ύπνος και ξενύχτησα για να δω τι θα γίνει στα τελευταία 3 επεισόδια, μόλις έσκασε το φονικό στα τελευταία λεπτά έμεινα. Η σκηνή βέβαια από μόνη της δεν είναι κατανοητή αν δεν ξέρετε γιατί μιλάμε, αλλά για όσους ξέρουν, μια υπενθύμιση :

Έπεσα στο κρεββάτι γεμάτος σκέψεις και με μια αίσθηση ότι ένας δικός μου άνθρωπος έφυγε. Ένας κόμπος στο στομάχι, τόσο αληθινός, τόσο πραγματικός... Και όταν πήρε το γυιο του στην αγκαλιά του, "born in blood...both of us..."
Κοιμήθηκα με τη φρούδα ελπίδα ότι απλώς έβλεπε ένα όνειρο.... Όπως ελπίζουμε όταν έχει συμβεί σε μας κάτι πραγματικά κακό.....

Το βιντεάκι που παρέθεσα ξαναβλέπω και ανατριχιάζω. Και σκέφτομαι ότι η τύχη με οδήγησε να ξεκινήσω τη σειρά όταν η γυναίκα μου ήταν έγγυος στο δικό μου γυιο, αλλά να μην τη συνεχίσαμε γιατί φαινόταν (και είναι) τόσο βίαιη. Έφτασε λοιπόν η ώρα να την προχωρήσουμε μετά από 2 ολόκληρα χρόνια, με τη ζωή μου να έχει αλλάξει. Και η κατάληξή της αυτή. Να έχω ολοκληρωτικά συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να είσαι πατέρας και να ζω (γιατί το έζησα) αυτή τη στιγμή. Τη στιγμή που ανατρέπονται τα πάντα. Που το λιμανάκι της ηρεμίας που έχει ο καθένας καταστρέφεται. Δεν έχω άλλα λόγια να πω, μόνο τρομερές σκέψεις....
Ήθελα μόνο να μοιραστώ τη στιγμή που σημαίνει τέχνη....


Μόνο κάτι τελευταίο, που όπως λέει και ένα σχόλιο πιο κάτω στο σωλήνα, δίνει και μια κάθαρση στο πόνο που εμείς οι φαν ζήσαμε με αυτή τη τροπή....


2 σχόλια:

  1. Damn it man....

    Ακόμα δεν έχω συνέλθει, ούτε εγώ, ούτε και η γυναίκα μου....

    Σε αναμονή για τη συνέχεια, μη μου βάλετε κανένα σπόιλερ αλλά νομίζω πως θα είναι πολύ σκοτεινή η πέμπτη σαιζόν.....


    John Steed

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σου λέω τίποτα άλλο εκτός του ότι έζησες μια από τις λίγες μεγάλες τηλεοπτικές στιγμές....



    Αδμινιστράτορ του μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή