Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ψηφοφορία Επιτέλους Τέλος!

Έφτασε λοιπόν το τέλος της ψηφοφορίας που είχα βάλει για πλάκα στη σελίδα και είναι επιτέλους ο καιρός να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Μα τι είναι τελικά αυτό το φόντο;

Σε σύνολο 9 ατόμων, η τρομερή κοσμοσυρροή λοιπόν ψήφισε :



Νο 1. Μεγένθυση ενός εγκεφάλου, ψήφοι 4.
Ο δικός μου εγκέφαλος δεν είναι έτσι πάντως. Ο δικός σας;

Νο 2. Πλεκτό, ψήφοι 2.
Σας παρέσυρα ε; Το μωβάκι είναι ωραίο για κάλτσες των '80s. Επηρεάστηκαν μάλλον από το πρόσφατο θάνατο του Μάικλ.

No 3. Το Σύμπαν, ψήφοι 2.
Όχι ακριβώς το σύμπαν βέβαια, απλά μια γωνία θέασης ενός μεγάλου μέρους του, που θα ήθελα να μπορέσω να δω μια μέρα, η σωστή απάντηση. H εικόνα είναι φυσικά τεχνητή
Επίσης, ακολουθήστε τον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε από που πήρα την εικόνα που έχω χρησιμοποιήσει. Διαβάστε και καμμιά παράγραφο, η σελίδα γενικά είναι καλή.



No 4. Τυχαίο pattern, ψήφοι 1.
Ψιτ φίλος, παίξε κανά τζόκερ, περισσότερη τύχη θα έχεις!


Για μια εκτίμηση του τι σημαίνει η εικόνα, πηγαίνετε στην παρακάτω σελίδα και τοποθετήστε τον κέρσορα λίγο μετά το σχήμα του γαλαξία δεξιά. Εκεί θα διαβάσετε "Our local galactic supercluster" και μετά κινήστε τον αριστερά ώστε να δείτε το σύμπαν σε προοπτική. Φτάστε μέχρι τη κλίμακα του ανθρώπου.




Ο λόγος που χρησιμοποίησα αυτό το φόντο στη κυρίως σελίδα μου είναι για να έχω πάντα εγώ, αλλά και εσείς μια εικόνα του τι αντιπροσωπεύουμε ως άνθρωποι στο απέραντο χώρο. Ένας κόκος σκόνης στην απεραντοσύνη του χωροχρόνου.


Και για περισσότερη αμπελοφιλοσοφία, stay tuned!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου