Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

W.O, Larsen Golden Dream

Αφού δοκίμασα ένα δείγμα που μου έπεσε στα χέρια και μου άρεσε πολύ παρόλο το πλαστικό άρωμα που οφείλεται στη δειγματική συσκευασία

αποφάσισα να του δώσω μια ευκαιρία μόλις κάποιος καλός φίλος θα μπορούσε να μου στείλει ένα tin.
Tin βέβαια δεν βρέθηκε (δεν ξέρω αν υπάρχει) αλλά το φακελάκι που έλαβα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.



Με μια λέξη Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο-Σ. Καμμία σχέση με τη τραυματική σχεδόν εμπειρία που είχα με τον γνωστό signature. Ελαφρύς σχετικά, χωρίς καθόλου οριεντάλ ή λατάκια (που προς το παρόν είναι αυτά που με κάνουν να λατρεύω το κάπνισμα της καπνοσύριγγας) αλλά μοιάζει  όμορφα ισορροπημένος. Το άρωμα που αναδύεται όταν ανοίγεις το φακελάκι, είναι σχεδόν ολόιδιο με αυτό που "πίνεις". Και η νότα από σφένδαμο που αναφέρει η συσκευασία, ω, τι νότα.... Μάλλον είναι αυτό το κάτι ξεχωριστό που τον κάνει δροσερότατο και απολαυστικότατο.

Αφήνω μια μικρή εκκρεμότητα για το άρωμα στο χώρο, μιας και όποτε τον κάπνισα ήμουν είτε σε πάρκο, είτε στο μπαλκόνι μου, άρα δεν ξέρω τι παίζει και δεν είχα feedback από τους γύρω μου.

Και σε πολύ συμφέρουσα τιμή θα προσθέσω.

Άρωμα ανοίγματος συσκευασίας 7
Άρωμα καπνίσματος 8
Γεύση / Βαρύτητα 7
"Απόλαυση" καπνίσματος 7
Ταχύτητα καύσης 6
Άρωμα χώρου 6
Γυναικεία γνώμη 5
Μ.Ο. 7
Χρήση Καθημερινός
Παρατηρήσεις Πολύ ενδιαφέρον το άρωμα στο άνοιγμα, ξεχωριστό. Εξίσου ενδιαφέρον στο κάπνισμα. Οπωσδήποτε ένα tin.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου