Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Καπνοί χύμα - Vanilla / Black Cherry


Καρντιά μου, ντεν ξέρω αν είναι Gawith Hoggarth, χύμα μου τους στείλανε δώρο σε αυτές τις συσκευασίες.

'Ομως, παρόλο που δεν περιέχουν (καθώς φαίνεται) λατάκια ή οριεντάλ που κατ' εμέ χαρακτηρίζουν τους αγαπημένους μου μέχρι στιγμής καπνούς, παρότι το άρωμα πιθανόν να είναι χημικό, τα λόγια είναι περιττά.
Απόλαυση, διάρκεια, άρωμα. Τα μίγματα (όπως πληροφορήθηκα από το μπατζανάκη μου) τα φτιάχνει ένας γερούλης σε ένα μαγαζάκι-τρύπα στο Eastleigh, παγκοσμίως αγνώστων άλλων στοιχείων (πιο ίντερνετ και κουραφέξαλα), διαλέγοντας διάφορα τομπάκα μέσα από μεγάλα βάζα που ποιος ξέρει τι περιέχουν.
Μου έχουν στείλει επίσης και τρία άλλα μίγματα, το ένα black cherry - vanilla και ένα peach,  εξίσου υπέροχα, ένα whiskey όχι τόσο καλό αν το συγκρίνεις με αυτά.
Δεν τους χορταίνω και κάθε φορά που αναμένω να μου στείλουν η προσμονή είναι ατελείωτη.
Αν βρεθείτε στη περιοχή, δε χάνετε τίποτα να τον αναζητήσετε και να πάρετε το κατιτίς σας.
Είναι και οικονομικότατοι.

                                                  Vanilla                 Black Cherry

Άρωμα ανοίγματος συσκευασίας 10 10
Άρωμα καπνίσματος 8 8
Γεύση / Βαρύτητα 8 8
"Απόλαυση" καπνίσματος 7 8
Ταχύτητα καύσης 9 9
Άρωμα χώρου 9 9
Γυναικεία γνώμη 8 8
Μ.Ο. 8 9
Χρήση Όποτε θέλετε Όποτε θέλετε
Παρατηρήσεις Σκέτη απόλαυση Σκέτη απόλαυση

2 σχόλια:

  1. Που μπορώ να προμηθευτώ αυτούς τους καπνούς για πίπα ? μπορείτε να μου απαντήσετε παρακαλώ και εάν γνωρίζετε το 1/2 κιλό πια είναι η τιμή του.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου, οι εν λόγω καπνοί αγοράσθηκαν από Σαουθάμπτον στην Αγγλία (όπως αναφέρω και στη δημοσίευση).
    Δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμοι στη χώρα μας και όπως βλέπετε ο έμπορος δεν διαθέτει καν κάποια ιστοσελίδα.

    Λυπάμαι που σας απογοητεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή